Wednesday, January 16, 2008

............Relax dulu la...........

Sudah lama x menulis kat sini. Maklumla baru masuk keje balik awai tahun ni.. sibuk mengemaskinikan profail.. harap2 semua berjalan lancar.. selalunya aku bulan jan ni ikut track record, x ler sibuk sgt tapi start bulan 2 , 3 dan 4.. p opis pun sekejap saje.. outstation memanjang... Setelah berkecimpung dalam arena internet ni secara serius selama tempoh percubaan dari ogos tahun lepas, aku dapati aku ni masih belum taf dan komited.. contohnye blog aku ni.. apa yg aku tulih ni.. ade org baca ke....xde respond je... ke salah promosi...ke ayat x power....x tau la... tension betoi..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............... relax dulu la.. draft

1 comment:

Unknown said...

Pengedar Prepaid Diperlukan

Sesiapa yang ingin membeli Kad Prepaid maxis & celcom dalam kuantiti yang banyak pada harga murah, sila call nombor di bawah ni. Minimum Order Quantity 10k Daily! -----------------------------------------------------------------------------------

Jika berminat untuk mengetahui lebih lanjut sila hubungi nombor dibawah atau emel

wmfirdaus@maybank.com.my

Firdaus 012 - 665 2839