Saturday, April 27, 2013

Hari ke-5 PDM Jengka 8 : Aktiviti terus berjalan..

Salam.

Sejak dua hari lepas, laptop kawan menghadapi pelbagai masalah.. Antara charger rosak, bateri 'kong'.. lembap semacam... Macam-macam masalah timbul.. Masa orang nak guna, masa ini masalah timbul... Macam ada petanda...

Xpe. PDM Jengka 8 terus berjalan dengan pelbagai aktiviti. Bilik gerakan riuh rendah beroperasi hampir 24 jam . Bersambung para petugasnya. Silih berganti menjalankan tugas mengikut jadual yang dicadangkan..

Malam Khamis lepas, Setelah pergi program membaca yassin dan solat hajatdi pejabat DUN, maka kawan pon balik untuk menyertai program anjuran pemuda. Program yang dinamakan Santai Ria bersama Barisan Nasional. Program yang turut disertai oleh kedua calon DUN dan Parlimen berjalan lancar. Kawan berkesempatan untuk berbual dengan kedua-dua calon. Walaupon letih tetapi semangat untuk turun ke padang masih gigih. Memandangkan Jengka 8 adalah tempat terakhir program mereka. Maka agak lama mereka duduk di situ berbual tentang pelbagai isu terutaman stretegi masing-masing ke arah kemenangan.

Gambar ada, tapi tak upload ke laptop lagi.. nanti ada kesempatan, kawan akan cuba upload lagi...

Gambar a

No comments: