Saturday, June 15, 2013

Kursus di Kolej Komuniti Temerloh....Berbaloi beb!!!

Salam..

Bermula jam 8 pagi sehingga tepat 5 petang, kawan seharian berada di Kolej Komuniti Temerloh yang berhampiran JPJ Temerloh untuk menghadiri kursus Adobe Illustrator cs2 khusus membuat banting, banner dan signboard...

Agak2 korang ler berapa yuran yang dikenakan untuk kurus yang berbaloi ini???


Murah jer .. RM10 sahaja. Kursus paling murah setakat ni di Malaysia. Memang berbaloi untuk kawan menyertai kursus ni kerana ilmu yang disampaikan benar-benar hand-on. boleh diapplikasikan segera untuk membuka perniagaan serta merta.

Terdapat banyak lagi kursus bukan sahaja bidang IT tetapi pelbagai kursus yang relevan. Jika kursus yang anda mahu tiada dalam senarai yang ditawarkan, anda boleh berbincang untuk menganjurkannya.

Cara untuk menyertai kursus sebegini mudah sahaja. Anda boleh pergi ke laman web Kolej komuniti mana-mana berhampiran rumah anda. Selalunya setiap koleh ada fokus dia.. jika tiada di kolej itu, carilah kursus idaman anda di kolej berhampiran.

Selain dari ilmunya yang hand-on, banyak faedah boleh didapati. Boleh berkenalan dengan rakan baru dari serata daerah dan yang lebih penting, ilmunya boleh digunakan serta merta.

Kawan hari ini menyertai kursus Adobe illustrator cs2 ... Kawan tak tahu selama ini, ia boleh digunakan untuk buat banner. Kawan ingat photoshop jer... tapi sama juga..

ok. Selamat berilmu....

No comments: