Sunday, December 2, 2007

KBN RHM ii

Sambung lek, orang Thailand tu x kena pamping sebab x reti bahasa melayu n reti sikit2 je bahasa inggeris. So, dia x berapa nak faham. Selamat dia. Selepas nyanyi negaraku, kami dibawa masuk ke dalam dewan. LDK pertama , aku diberi kumpulan seramai 9 orang. Kami kena melantik ketua n buat nametag dan logo. Ada sorang bai ni, dia terus beri cadangan. Dia kata mana2 dia pergi kursus , dia guna yang tu. Kami semua ok je. Aku mulanya malas nak active, kononnye aku ni nak jadi pendiam la. Aku cadang nak perhatikan adakah kursus ni sesuai dengan harganye RM200. Kalau tengok tempat, x berbaloi langsung. Ade ke bayar RM200 duduk dalam dorm 18 orang kongsi. Macam duk asrama. Budak asrama pun x kursus cam ni. \
Aku putuskan nak follow kursus ni secar sepenuh hati dan buat apa yang disuruh. Selalu, aku kursus2 cam ni sori la, mesti ngelat punye.. suruh nyanyi boleh blah la.

No comments: