Wednesday, October 3, 2007

Dah Start Bursa Online (Part II)

Gila betui… Last2 aku login balik tengok aku punye akaun. Slow2 tengok rupanye ada dalam my game profile. Cis!! macam mana aku boleh x perasan. Mungkin aku dah tengok tapi mane tahu function dia. Tu buat ignore jee.. padan muka.
Aku pun apa lagi terus play the game. Shopping la saham2. Nasib baik game, boleh la serbu je. Kalau Realiti tak mungkin aku buat cam tu, Sebab yang utama mana ade duit banyak cam2.

Bagi aku, game online bagus sangat bagi yang tak biasa trading saham ni. Oh ya, aku dah submitted untuk register CDS akaun dengan Maybank i-invest. Mungkin sehari dua ni, harap2 boleh settle la register aku ni. Ini merupakan detik permulaan untuk aku bergiat dalam arena yang sebenarnya aku dah lama minat dan pelajari. (tengok je orang tapi takde inisiatif untuk buat semua ni.)
Anyway thanks kepada geng2 kat WC sebab korang punye advise menyebabkan aku ni melangkah setapak maju ke hadapan. First aku dah ada blog aku sendiri and then dah mula usaha ke arah First RM dari computer ni.Insyaallah.

(panjang betui ari ni. Baik post 2x je la) Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

No comments: