Wednesday, January 9, 2008

Beli Deskop HP RM290..

Tempat aku keje aritu, ade orang datang offer kad kredit. Seperti biasa, aku ni maleh la layan salesman offer2 ni.. Masa dia present kat kawan aku, aku terdengar offer dari Citibank dengan kerjasama Air-asia. Aku pun mendengar sekali. Dalam tu, dia ade offer untuk beli computer dengan harga RM290 sahaja. Mula aku ingat computer jenis zaman hang tuah, rupanye, intel Centrino beb… Tu yang x tahan.. aku pun terus isi borang.. dapat le jam Quess (PS la) , syarat dia swipe 3 kali, pastu isi borang apply belian. Mula2 aku cadang anak swipe 3 kali je, tengok2 berpuluh2 kali swipe, dekat 1k jugak abis… ingat nak jadi CC backup je.. rupanye best pulak swipe pakai kad ni.. guna je la. Borang belian aku dah faks, harap2 ade respond la 2 3 hari ni…

No comments: