Thursday, September 27, 2007

DARI SEMUA UNTUK SEMUA KEPADA SEMUA

Akum semua.. Ari ni baru je lepas bersahur.. alhamdulillah.. Satu benda aku perasan time post cerita kat dalam blog ni tengok2 pukul 3 dan 4 petang pulak. Mula2 rasa pening gak tetapi fikir-fikir betui gak sebab blog ni asal kat negara orang putih (eh! ye ke. negara mana ye...)

Dalam dua tiga hari ni aku berfikir apa metarialyang sesuai untuk blog aku agar selari dengan tagline dia. NASIHAT KEWANGAN. Fikir punye fikir baru aku teringat masa aku mula-mula create blog ni. Tajuk maretial aku seperti tajuk ari. Tapi entah apa sebab la terlupa pulak.

Maksud tagline ini adalah segala nasihat , panduan, peraturan atau apa benda sekalipun tentang kewangan seboleh-bolehnya dari anda semua sebab anda semua jugak yang akan menilai dan menggunapakai segal-galanye tu dan seterusnya diharapkan anda semua gak dan menyebarkan kepada kepada orang lain yang tidak mengikuti blog aku ni.

Itulah sebenarnya impian aku ni terhadap dunia internet sejak dari dulu. Aku mula-mula ber internet sejak tahn 1998 (lebih kurang kot. Lupak dah bila) Punye la lama dah aku ber internet. Terasa amat la rugi. Kalau la ada semua ni seperti forum cam sekarang aku ingat lain bebenor dah aku sekarang ini. dulu orang sembang gak tapi MIRC saje la.. (ada lagi tak benda tu.. Sangkut gak seorang dua guna benda tu. Heeeeeeeee. )

Oklah setakat ni saje untuk ari ni... Dengan adalah tagline ni aku harap-harap bolehla susun mana yang patut bidang atau perkara yang hendak diceritakan di sini oleh aku..

Sekian, TQQQQQQQQQQQQQQQQQQ. bye

No comments: