Friday, September 28, 2007

IDEA BARU YANG MEMENINGKAN

Ok semua, hari ni kurang sedikit ceria kerana aku tidak selesa. SElsema. aduhhh. tidak best langsung. semua serba tak kena. hidung berair sentiasa. cam ne nak buat. nak jumpa doktor maleh. duk la diam-diam n p keje cam biasa. bila selsema suara pun ada techinal error. tu paling tak best.

anyway, rasanye baru sikit aku melibatkan diri dalam family internet ni. dulu asyik jadi pembaca setia tanpa ada arah tuju macam kebanyakan 10 juta rakyat Malaysia yang lain. (ikut statistik yang banyak aku baca la.) Aku harap ini semua adalah detik permulaan yang bagus untuk kemajuan aku demi masa depan yang lebih nyata.

Tentang metarial untuk blog aku ni secara amnya sudah ada dalam otak aku ni. Tetapi banyak pulak rintangan nye, ia lebih daripada idea2 baru yang masuk dalam fikiran baru. Contohnya adakah aku sedah sepatutnya beralih arah ke web blog berbayar seperti kekawan yang lain? Secara plannye, memang aku nak terus buat web blog berbayar, akan tetapi fikir takut tak jalan sebab tu buat dalam blogspot ni. bila dah buat, rasa cam menyesal plak. sebab nanti nak ke pula pindah semua kat bweb blog baru tu. dah tinggal yang lama ni. Ada member aku kata just running je dua-dua blog tatpi aku ni jenis pening-pening lalat. tak boleh banyak buat keje dalam satu masa karang buat serabut kepala otak aku je dan keje jadi kelam kabut.

Takpe la, mungkin untuk tahun ini aku akan running dulu kat web ini. Tengok progres aku cam mane. adakah berjalan seperti yang diharapkan ataupun sebaliknya. Oklah, rasa cukup untuk ari ni. Segala pendapat tentang blog aku amatlah dialu-alukan. Byee.

No comments: