Saturday, May 4, 2013

Menjelang Hari Terakhir sempena PRU-13

Salam.

Esok, semua pengundi berdaftar akan menunaikan tanggungjawab dengan keluar ke pusat pengundi masing-masing untuk memilih kerajaan baru yang akan mentadbir negara selama lima tahun lagi..

nanti kawan sambung... laptop asyik padam apa yang kawan tulis jer..

kawan smbung balik guna laptop sendiri.... Nampaknya waktu post ini ditulis udah jam 12.40 tengah malam. Maka, tepat jam 12.00 tengah malam tadi, waktu berkempen pon habis,.. So, blog kawan pon kembali neutral seperti biasa tanpa bias mana-mana pihak...
..
Sepanjang kawan menulis perjalanan kempen BN selama 2 minggu ini, pelbagai cabaran kawan hadapi... Paling best, seorang followers blog kawan menarik kembali tanda follow.. Kawan pon tak berapa kenal siapa yang menarik kembali tanda itu.. Sebab kawan tak pernah promote blog kawan kepada sesiapa untuk membaca blog kawan. Malah posting berkenaan politik inipon sebenarnya tidak ramai yang membaca. Mereka yang datang ke blog kawan ini lebih menncari info terutamanya Dr. M.

Yang tak best, kawan tidak dapat memenuhi hasrat kawan untuk updated setiap hari... Kekangan kerja, laptop yang tetiba bateri 'kong' dan line internet atau broadband yang tidak stabil... Pelbagai masalah... Posting hari ini pon ada masalah juga. Tetapi semangat nak menulis sempena hari terakhir membuatkan tumbuh semangat walaupon jam sudah jam 1.00 pagi..

ok.... esok pagi kawan akan tulis ramalan kawan mengenai PRU kawan ini...

No comments: