Monday, August 31, 2015

Selamat Hari Kebangsaan Malaysiaku...

Ahad, 30 Ogos 2015

Salam.

Hari ini Malaysia menyambut ulang tahun kemerdekaan yang ke 58. Tapi setelah penyelarasan dibuat, maka kerajaan menetapkan bahawa tahun ini tiada lagi sambutan ulangtahun. Ianya ditukar kepada sambutan Hari kebangsaan tahunan.

Dengan Tema 'Sehati Sejiwa' , maka diharapkan negara kita ini akan terus maju walaupon mengharungi cabaran yang sungguh besar.

Ayuh semua. MERDEKA>>>MERDEKA>>MERDEKA>>>.....

6 comments:

Unknown said...

Hello, Saya Puan Heather Putih, syarikat pinjaman pinjaman peribadi. Kami sedang dan pakar dalam memberikan yang akhir pinjaman tahun ini, pinjaman Krismas, tahun pinjaman baru untuk anda untuk membayar apa-apa pinjaman koperasi yang anda sedang berada di sekarang kita memberikan pinjaman peluang seumur hidup untuk anda untuk membayar bil-bil anda dan hutang peribadi dan memiliki perniagaan anda. pinjaman diberi kepada individu dan syarikat pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel: (qualityloanfirms@asia.com)
(heatherwhiteloanltd@gmail.com). Datang dan perbezaan pengalaman dalam perkhidmatan kami.

Zenith Loan Limited said...

Hello,
Adakah anda memerlukan pinjaman dengan segera untuk menyelesaikan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal bagi meningkatkan perniagaan anda?
anda telah ditolak oleh
Bank-Bank dan lain-lain agensi kewangan?
Adakah anda memerlukan jaminan Bank?
Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji?
Cari lagi kerana kami di sini agar semua masalah kewangan anda dengan perkara yang sebelum ini. Kita pinjaman dana keluar kepada individu
memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit bad atau memerlukan wang
untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan medium untuk memaklumkan kepada anda bahawa kami menyebabkan boleh dipercayai dan bantuan waris ini dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel: zenithloanlimited@gmail.com

Aisha Binahmed said...

Lembaga Pengarah ...... + 44-745-6405-237

Saya aisha binahmed tinggal di Klang Malaysia. Saya janda dengan tiga orang anak, saya ingin memberi keterangan kepada kerja-kerja Tuhan yang baik dalam hidup saya untuk rakyat saya yang mencari pinjaman di Asia dan bahagian lain perkataan itu, kerana ekonomi yang buruk di sesetengah negara. anda perlu berhati-hati kerana terdapat banyak peminjam pinjaman palsu di blog ini. Saya telah menjadi mangsa kepada 4 peminjam pinjaman tahun ini sahaja 2019, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang kawan saya yang menjelaskan keadaan saya kemudian memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang boleh dipercayai, sebuah syarikat pinjaman aasimahaadilaahmed yang membantu saya dengan pinjaman RM 480,000 pada kadar faedah yang rendah 1% dalam 1 jam yang saya memohon tanpa tekanan atau tekanan. Jika anda memerlukan pinjaman, anda boleh menghubungi firma pinjaman melalui e-mel: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) Jika anda memerlukan bantuan dalam proses pinjaman, anda boleh menghubungi saya melalui e-mel: (aishabinahmed7@gmail.com) dan juga mereka adalah beberapa orang yang mendapat pinjaman di sekitar tempat saya.
Sapukan sekarang ... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)

UNICREDIT FAST LOAN said...

Assamialiakum

  Adakah anda memerlukan pinjaman perniagaan? Pinjaman kontrak? Pinjaman pelajar? Pinjaman projek? Atau pinjaman Kesihatan?
Hubungi Pinjaman Cepat Unicredit untuk pinjaman dan pinjaman jangka pendek, untuk transaksi yang cepat, selamat dan mudah.

   Maklumat perhubungan

E-mel: unicreditfastloan@gmail.com

Facebook: Pinjaman Cepat Unicredit

Instagram: Pinjaman Cepat Unicredit

Twitter: @unicreditfastloan

Transaksi pinjaman yang boleh anda percayai.

MARCUS said...

Halo, Adakah anda memerlukan pinjaman kecemasan untuk memenuhi keperluan kewangan anda? Kami menawarkan pinjaman antara 2,000.00 hingga 100,000,000.00, kami boleh dipercayai, kuat, pantas dan dinamik, tanpa cek kredit dan kami menawarkan jaminan 100% untuk pinjaman asing selama tempoh pemindahan ini. Kami juga mengeluarkan pinjaman dalam mata wang penuh dengan faedah 2% untuk semua pinjaman dan tanpa wang pendahuluan .... Sekiranya anda berminat, hubungi kami melalui e-mel ini. Sila hubungi kami jika anda berminat melalui: {jameskelvine28@gmail.com} dan anda akan berpuas hati sepenuhnya.

LOAN OFFER said...

Salam tuan/puan
Kami menawarkan pinjaman daripada: 10,000 hingga 9,500,000 € dengan kadar faedah 2%.
Anda tahu bahawa meminjam wang adalah dilarang.
Anda perlu mendapatkan pinjaman, perhatikan kawasan yang kami boleh.
bantu anda:
* Dari segi kewangan
*Pinjaman syarikat
* Gadai janji
* Pinjaman pelaburan
* Pinjaman kereta
* Penyatuan hutang
* Talian kredit
* Gadai janji kedua
* Belian semula kredit
* Pinjaman peribadi
*Pinjaman pelajar
Anda sedang mencari projek dan anda memerlukan pembiayaan, anda memerlukan wang untuk membayar bil anda, wang untuk melabur dalam perniagaan.
hubungi AS melalui e-mel [ georgewilliamsloanfirm333@gmail.com ]