Sunday, September 23, 2007

DAFTAR BURSA GAME ONLINE

Hai, hari ini baru ada kesempatan untuk tulih dalam blog sendiri. (macam la sibuk. pada hal tidoq je. Heeeeeeee) . Firstly di bulan ramadhan ni, selamat berposa la dan kepada yang tidak boleh berposa dan sengaja tidak berposa, ingatlah tarikh-tarikh bila nak ganti balik 2. Wajib!!
Anyway, actully hari ini aku baru je daftar game bursa saham Malaysia. Baru boleh daftar hari ini, line clear.. maklumlah duduk kat tepi gua. jarang ada linee.. kalau kat bandar siap broadband lagi, takpee la. apa nak buat. Hidup mesti diteruskan.. Hari ni dateline untuk register game tu. Lega rasanya boleh daftar. Dah lama tak main game cam 2. Masa aku kat U dulu selalu gak main game online cam ni dengan member aku, Wak Lan( lama dah menghilang. apa cite sekarang. Rasa dia ni keje kat Computer Company. Lupa sykt apa. )
Ok. Dah masuk waktu Subuh kena buat yang paling wajib dalam hidup dulu.. Bye

2 comments:

M NazriBlog said...

Strategi serbu di dalam Bursa Pursuit Online Games bolehlah buat. Tapi kalau di dalam pasaran real, dinasihatkan janganlah, sebab kita tak guna virtual capital. Semuanya yang real.

Strategi yang terbaik ialah fahami pergerakan harga yang aktif di dalam pasaran. Pandai mencari masa masuk dan masa keluar.

Retail player di dalam pasaran saham kebanyakannya bukannya beli dan simpan lama. Beli dan simpan lama-lama tu dari syarikat besar yang ada modal besar sama mcm Warrent Buffet.

adrianiamri said...

terima kasih kepada abang kita ni... betul gak cakap abang ni.. tak leh main serbu jee.. karang kita yang ternganga sendiri.. Tapi ada kawan saya cakap kalau nak mulaintro dengan trading stock ni, baik mula dengan IPO. dia kata hampir semua IPO kat Bursa Malaysia kita ni dapat increase harga starting days listing.. betul ke tak ni...