Thursday, November 8, 2007

Fokus blog

Ok, semua. Arini aku nak cerita apa aku nak buat dengan blog aku ni. Sepatutnya aku hanye ada satu laman web, tetapi aku ade tengok seorang geng kat WC tu ada 23 blog. Fuyoooo……….. Banyak tu. Aku, 1 blog pun dah pening dah. Tak terbuat dah. Itu baru blog, macam mane kalau aku ade laman web nanti. Xpe target aku, Januari 2008 baru nak buat web. SEkarang ni, tengah kumpul idea2 yang menarik. Selama 2 bulan aku bergiat aktif dalam online ni, banyak idea aku jumpa. Contohnye, e-MLM, Pawah kambing, Payee Ads, apa lagi yee, lupa nak tulih, (tu masalah terbesaraku, idea macam2 tapi lupa) haaaaaaaa…. Eduweb(ekonomi), Koleksi ebook free,PLR, dan ade lagi yang aku lupa. Banyak tu, Sepanjang ni, aku dah beli 1 ebook yang aku cari maklumatnye bertahun2, dan beberapa ebook free yang aku kira manafaat gak la. (idea lagi, nak buat Pelan kewangan peribadi, khas untuk orang Malaysia – dah 70% siap programnye). Ok ni saje dulu takatni. Bye.

No comments: