Sunday, November 4, 2007

Masuk 2x sehari..

arini , aku dapat signin 2x sehari. jarang sangat aku buat tu, tengah ada urusan biz dengan member , nak anta emel. so, kena online. sambil tu, apa lagi mencelah la kat sini.
Sejak sebulan dua aku explore internet ni khususnya berforum2 ni.. ada perkembangan berlaku terhadap aku. first, bil internet aku meningkat gila2. apa nye tidak selalu sebulan kurang dari RM10 punye. sekarang RM40 lebih. tu pun masih baik kat tempat keje aku ada net. kalau tidak naya aku. Nak register stremyx x sampai ke umah aku. tension2. kena la guna dial up. xpe 2 buat slow.
Second, pemikiran aku semakin meluas, dulu aku ras nak buka blog, ap ye nak tulis. tu aku tulis tajuk besornya Nasihat Kewangan. semenjak berforum dan exprole internet, banyak pulak idea nak buat. so, aku akan ingat balik dan cuba idupkan idea aku ni,

tulih dulu benda aku nak explore , 1- tunemoney.com, belajarmenjahit.com, tunehotel.com, -
aku selalu lupa idea2 aku. tangan ni maleh nak tulih.
ok, ni saje la, bye

No comments: