Thursday, November 15, 2007

Message Dari Celcom…

Arini, member aku memdapat message dari entah apa punye nombor yang menyatakan dia telah memenangi RM15K. Ulang balik RM15,000.00. Sape la baik hati nak bagi duit kat member aku ni. Masa aku tengah jumpa dia kat bank, dia tengah memasukkan data2 yang diperlukan seperti nom. Akaun bank dan nombor kad bank (MBB). Aku rasa pernah dengar msg2 cam2. So, aku kata kat dia agar tidak buat apa2. Tunggu sehingga aku nak sahkan dengan pihka Celcom dulu. Walaupun aku comfirm mesti kes nanya, tapi untuk puaskan hati dia, aku akan buat comfirmation dulu. Dah lama benda2 ni kecoh dulu. Tapi masih berleluasa. Orang ramai masih percaya. Antaranye sebab orang ramai percaya kali ni dia x minta duit untuk masuk ke akaun tertentu tetapi hanye minta nombor akaun dan nom kad je. Orang ramai fakir, cuba je la sebab x kena duit. Kot2 betui . untung besar oi.. tapi ramai x tau orang dah ramai orang ilang duit sebab beri nombor2 ni. Macam mane dia buat, aku tak tau. Maybe dia klon kad baru dan apa lagi keluarkan semua duit la. Kalau ade kekawan korang kena cam2, sebarkan cerita2 ni. Xpe, biar perkena the sambil borak berilmu.

No comments: