Wednesday, November 28, 2007

Kursus Bina semangat

Baru2 ni, aku pergi kurus SLS (success Leadership Seminar) yang dianjurkan oleh sykt MLM iaitu RHM Global Sdn Bhd. Ia berlangsung di AmberStone Eco Resort selama 3h2m. Mula2 aku p sana seorang diri.AKu p redah je tnapa banyak info. Tiba disana aku dapati semua ornag berpakaian kemas siap bertali leher. Aku datang dengan tshirt n seluar jeans la. Apalagi kena tiuuu la. Dah kena pamping 20 x. Adoi. Ikut rasa hati nak je balik. Tapi sebab dah yuran dia RM200, pamping pun pamping la. Bukan aku saje yang kena, malah ramai yang kena. Ada dua orang peserta dari Thailands. Depa datang lewat . apa lagi kena pamping gak. Tapi depa x buat, ala algi kena halau la balik. Bayangkan datang sejauh 1000km , naik bas 13 jam direct, tetiba kena pamping, kalau anda macam mana ? nak kena pamping? ………cont.

No comments: