Saturday, December 15, 2007

Anugerah II

Bebalik kepada anugerah belia tu, persatuan aku diberitahu pada hari tersebut, kami berada top 5. Aku berasa bangga, persatuan baru dah berada dalamtop 5. Kebanyakkan persatuan lain tu, dah banyak kali memang anugerah peringkat nasional dan antarabangsa. Kira ok la tergolong dalam top 5. Bila diumumkan pemenang, persatuan aku ni dapt anugerah bidang pembangunan ekonomi terbaik, Kiranya persatuan aku ni gagah dan hebat dalam bidang ekonomi. Tu yang kami semua gelakkan. Nak ikutkan aku rasa banyak lagi persatuan beliayang memang hebat bab ekonomi. Mungkin itu anugerah yang sesuai kot.Kira ok la. Dapat gak berasa hadiah RM3000 tunai. Semua orang gembira. Cadang pengerusi kata nak buat kambing panggang. Untuk jamuan nanti. Cantik la..
Kami semua berazam untu kterus ke hadapan

No comments: