Friday, December 14, 2007

Anugerah ..

Persatuan belia kampong aku dipilih untuk memasuki Anugerah belia peringkat kebangsaan . Persatuan aku ni dah menang peringkat wilayah. Kalau wilayah tu, aku x la heran sangat sebab dah dua tahun nama persatuan aku disebut2 untuk menang. Secara auto nye , kami terpilih bertanding ke peringkat kebangsaan. Kami prepare agak kelam kabut. Aku ditugaskan untuk menempah baju koporat dan t-shirt persatuan. Budget untuk baju saje dekat RM2500 + lagi dengan banting dan banner RM500. Kelam kabut jugak aku cari orang buat baju tu, sebab semua orang x mau buat dah dekat dengan raya. Nasib baik ada member aku nak buat, tapi extra caj la. Kena buat gak la.baju tu cukup la budget.tapi nak buat banner . tersilap saiz , member aku buat yang besar, Over budget. Nak tempah yang lain dah x sempat.. terima je la.Makan duit poket aku. Kira derma jela.

No comments: